|
State of War
Návod na výrobu zařízení, které bude na
stisk tlačítka přidávat ve hře peníze,
letadla, čas nebo další prostředky.
Video na Youtube:
V podstatě je to jen učebnicový příklad simulace
stisku kláves pomocí Arduina Micro, který je popsaný třeba tady:
https://www.arduino.cc/en/Reference/KeyboardPrint
Akorát místo klasické hlášky "Hello World!"
jsou v tomto podváděcím programu použity příkazy:
"give me money", "give me bomber", "give me
fighter" .... a další, které přidávají prostředky ve hře.
Takže stačí k Arduinu připojit jedno nebo více přepínacích
tlačítek a přes USB ho propojit s počítačem.
Pak do něj přes běžné prostředí Arduino IDE nahrát tento
program, který se sám spustí a Arduino se
začne pro počítač tvářit jako další USB klávesnice. Při stisku tlačítka
se odešle do hry požadovaný příkaz.
/* Podpora pro hru State of War s deskou Arduino Micro PRO
// pridavani penez, bombarderu, stihacek ....
//
// pripojeni: prepinaci tlacitko 1 (pridava penize a cas):
// stredni kontakt = GND
// spinaci kontakt (NO) = D2
// rozpinaci kontakt (NC) = D6
//
// pripojeni: prepinaci tlacitko 2 (pridava bombardery, stihacky a trojany):
// stredni kontakt = GND
// spinaci kontakt (NO) = D3
// rozpinaci kontakt (NC) = D7
*/
void setup() {
pinMode(2, INPUT_PULLUP); // NO-1
pinMode(6, INPUT_PULLUP); // NC-1
pinMode(3, INPUT_PULLUP); // NO-2
pinMode(7, INPUT_PULLUP); // NC-2
Keyboard.begin();
delay(1000); // 1 sekunda na inicializaci klavesnice
}
void loop() {
if (digitalRead(2) == LOW) // stisknuto prvni tlacitko
{
Keyboard.press(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.release(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.println("give me monez"); //prida penize (pri ceske klavesnici to musi byt "monez" pri anglicke "money")
delay(200);
Keyboard.press(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.release(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.println("give me one minute"); // prida cas
while ( digitalRead(6) == HIGH) // cekani na uvolneni prvniho tlacitka
{}
}
if (digitalRead(3) == LOW) // stisknuto druhe tlacitko
{
Keyboard.press(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.release(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.println("give me fighter"); // prida stihacku
delay(200);
Keyboard.press(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.release(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.println("give me bomber"); // prida bombarder
delay(200);
Keyboard.press(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.release(KEY_RETURN);
delay(50);
Keyboard.println("give me tripler"); // prida trojana
while ( digitalRead(7) == HIGH) // cekani na uvolneni druheho tlacitka
{}
}
}
|
|
|
|